Verzending

Kan ik mijn bestelling naar een Packstation laten sturen?

Ja, dit is mogelijk. Als u bij DHL geregistreerd bent voor verzending naar Packstations, kunt u de relevante gegevens invoeren als verzendadres (het nummer van het poststation inclusief het postnummer) en zo profiteren van de voordelen van het Packstation.

Voor welke landen geldt gratis verzending?

Voor bestellingen binnen Duitsland en naar Oostenrijk bieden we gratis bezorging vanaf de aangegeven minimale bestelwaarde.

Wat moet ik doen als mijn pakket niet aankomt?

In dit geval kun je het beste contact opnemen met ons supportteam (je kunt ons per e-mail bereiken op contact@rosental.de). Wij zorgen dan voor de rest.

Wanneer zijn douanekosten van toepassing?

Als je in een niet-EU-land woont en iets uit de EU bestelt, moet je invoer-BTW betalen.

Waar is mijn bestelling?

Je kunt de benodigde informatie over de status van je zending altijd opvragen via het zendingsnummer op je verzendbevestiging.

Klik hier als de status niet verandert!

Mijn pakket was gemarkeerd als afgeleverd, maar ik heb het niet ontvangen.

Neem in dit geval rechtstreeks contact op met ons ondersteuningsteam (u kunt ons per e-mail bereiken op contact@rosental.de). Wij zorgen dan voor de rest.

Wat moet ik doen als mijn pakket beschadigd aankomt?

Als je pakket en producten beschadigd zijn aangekomen, maak dan een foto van het verzendlabel en de schade en e-mail de foto's naar contact@rosental.de - ons klantenserviceteam neemt dan zo snel mogelijk contact met je op.

Retourzendingen

Hoe meld ik een retour aan?

Als je je bestelling wilt terugsturen, meld je retour dan aan via de volgende link: https://rosental.de/tools/returns

Bestellingen

Wat is een pre-order?

Een pre-order is een voorbestelling. Dat betekent dat je het product kunt voorbestellen terwijl de productie nog aan de gang is. Op deze manier kunnen we de gevraagde hoeveelheid aanpassen aan de bestellingen in het belang van duurzaamheid. Zodra de goederen bij ons binnenkomen, worden ze zo snel mogelijk naar jou verzonden. De levertijd wordt altijd in de winkel aangegeven en je vindt deze ook terug in je orderbevestiging.

Mijn code werkt niet, waarom?

Onze codes zijn niet te combineren met andere kortingsacties of sales op onze website. In principe kan er ook maar één code per bestelling worden toegepast. Mocht je nog steeds problemen ondervinden bij het inwisselen, ,,klik hier''.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat kan ik doen?

Kijk eerst eens in je spamfolder. Een ander probleem kan zijn dat je een ander e-mailadres hebt gebruikt. Controleer ook het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij de betaalmethode.

Betaling

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

We bieden verschillende methoden aan: Paypal, Klarna factuur, Klarna directe overboeking en creditcard.

Productvragen

Zijn alle producten vegan?

In sommige van onze producten zit honing en zijn daarom niet vegan, zoals bijvoorbeeld onze BB Eye Balm en de Sheetmask Gold Edition.

Zijn de producten dierproefvrij?

Ja, onze bedrijfsfilosofie omvat het afzien van dierproeven in het gehele productieproces - dat beschouwen we als een van onze belangrijkste normen.

Hoe lang zijn de producten houdbaar?

De producten zijn minimaal 6 maanden houdbaar na opening.

Hoeveel vitamine C zit er in het serum?

Het serum bevat 2% vitamine C en cafeïne. Ons serum bevat ascorbylglucoside, een derivaat van ascorbinezuur. Het voordeel is dat het stabieler is dan gemiddeld vitamine C en daarom een lagere gebruikconcentratie nodig heeft.

Zijn de collageenampullen afkomstig van dierlijk of plantaardig collageen?

Ons collageen wordt uit planten gewonnen.

Wat moet ik doen als ik een product niet verdraag?

Ook bij natuurlijke ingrediënten kunnen er intoleranties optreden. Neem in dat geval contact op met ons supportteam (contact@rosental.de). Samen vinden we een oplossing voor je probleem.

Zitten er minerale oliën in de producten?

Al onze producten zijn vrij van minerale oliën.

Zit er parfum in de producten?

Veel producten bevatten etherische oliën als natuurlijke geurstoffen. De samenstelling van etherische oliën wordt dan als parfum aangeduid, maar komt niet overeen met conventionele parfums.

Mijn huid lijkt gestimuleerd door het Avo Clay Mask. Is dat normaal?

Bij het Avo Clay Mask kan er door de diepe reiniging van de poriën een tintelend of licht warm gevoel op de huid ontstaan. Dit effect is gewenst. Als je echter na het afspoelen van het masker gedurende een langere periode een rode, jeukende of brandende huid ervaart, kan het om een intolerantie gaan.

De consistentie van mijn BB Eye Balm scheidt zich, is dat normaal?

Door temperatuurverschillen tijdens de levering kan het gebeuren dat de ingrediënten van de oogcrème zich scheiden, maar dit heeft geen invloed op de houdbaarheid van het product. Deze batch van de BB Eye Balm kan zonder zorgen worden gebruikt. Als je er toch niet mee overweg kunt, neem dan contact op met ons supportteam.

Zijn alle producten geschikt voor zwangere vrouwen?

Behalve het Hydrating Peeling kun je elk product zonder zorgen gebruiken.

Staat jouw vraag er niet tussen?

Neem dan nu contact op met onze klantenservice!